I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 8, 2011

Dimulai Dengan Lafaz


"Dan orang-orang yang terdahulu; yang mula-mula dari orang-orang “Muhajirin” dan “Ansar” (berhijrah dan memberi bantuan), dan orang-orang yang menurut (jejak langkah) mereka dengan kebaikan (iman dan taat), Allah reda kepada mereka dan mereka pula reda kepada Nya, serta Dia menyediakan untuk mereka syurga-syurga yang mengalir di bawahnya beberapa sungai, mereka kekal di dalamnya selama-lamanya; itulah kemenangan yang besar."

(Surah At-Taubah, Ayat 100)

Marilah kita berselawat keatas junjungan Mulia Rasulullah SAW





Assalamualaikum... Buat para pembaca yang budiman, marilah kita menghayati dan menatapi kisah2 perjuangan Nabi Muhammad SAW dan para Sahabat Baginda dengan penuh keikhlasan hati.. Mungkin diantara kita yang sudah pun mengetahui kisah-kisah ini, tapi pernahkah kita menghayatinya dengan sepenuh jiwa dan mengambil segala ikhtibar terhadap apa yang dikisahkan?..

Untuk memudahkan anda mendapat tumpuan yang baik, silalah memakai 'earphone' supaya hati anda terjaga. Dengan bantuan music latar yang dimainkan ini, mudah-mudahan ianya dapat membantu tumpuan anda dalam menghayati kesemua kisah-kisah ini.

Jika anda sudah bersedia, dimulai dengan lafaz basmallah, pilihlah link yg ingin di baca di sebelah kiri blog ini...




widgeo.net

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sirah Islam © 2008 Template by:
Syem617